Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Γράμμα * Ναπολέων Λαπαθιώτης Στέλλα Γαδέδη (youtube, 18 Ιουν 2017)

...............................................................



Γράμμα * Ναπολέων Λαπαθιώτης 

Στέλλα Γαδέδη

Μουσική: Στέλλα Γαδέδη 

Ποίηση: Ναπολέων Λαπαθιώτης 

Δίσκος: Κήποι της νύχτας ΣΕΙΡΙΟΣ 1996 _________________________________________________________________ 

 

Θυμάμαι, ενώ χωρίζαμε στη μαρμαρένια σκάλα, 

σταθήκαμε μια στάλα, 

και μου `πες πως θα ξαναρθείς, -για να χαρώ, ποιος ξέρει, μετά το καλοκαίρι· 

 

Και τη στιγμή που βγαίναμε στη στράτα τη μεγάλη, 

μου το ξανάπες πάλι· 

κι απάνω κει χωρίσαμε, -χωρίσαμε σα φίλοι, 

μ’ ένα φιλί στα χείλη. 

Σου `γραφα τόσα γράμματα, και πόσο λυπημένα: 

δε μου `γραψες ούτ’ ένα· 

και στη γιορτή σου, σου `στειλα τ’ άνθη τα ταxτικά σου: 

δεν έλαβα δικά σου. 

 

Τώρα, στο δρόμο σου περνώ, με μάτι κουρασμένο, 

και δε σε περιμένω· 

μου φαίνεται πως όλ’ αυτά, κοιμούνται σ’ έναν τάφο, 

-γι’ αυτό, και δε σου γράφω. 

Όμως, εκείνο το φιλί, που δώσαμε σα φίλοι, 

μου τυραννεί τα χείλη: 

το `χω, για καταδίκη μου, και για παρηγοριά μου, 

κρυμμένο στην καρδιά μου..






Δεν υπάρχουν σχόλια: