Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Μνήμη 25η / "Ο Κερατας" από τον φίλο στο fb Άρη Σκιαδόπουλο (facebook,

............................................................


 

                                         Μνήμη 2

                                                              Ο Κερατας







Καφετέρια. Ο τύπος κατι μεταξύ νεόπλουτου και καραγωγεα, με κακόγουστο δερμάτινο που αφήνει να ξεχυλώνει η κοιλιά απο πίσω και να κρέμεται απ εξω το χακί πουκαμισο.Καπνιζει πούρο και βήχει του κερατά. Μιλαει στο κινητό. Μαγνητοφωνώ.

..της λέω, επειδη εχω μεγάλη αυτοπεποιθηση, στον εαυτό μου, δεν γουστάρω. Αυτή παει στον αλλο, πού της κάνει τον παραγορητη και φούμαρα κι ενω Εγω τραβάω κουπί ο μαλάκας. Το λοιπόν εχω μεγάλα προβληματα. Με κερατώνει με εναν ομοφιφυλο, η πουτανα. Εγω ομως εχω μεγάλα αρχιδια... Να φύγει απο το ρετιρέ να παει στον διάολο... Την πηρα δεκαεννέα χρόνων διχως ναχει μια... Εγω εχω καλη δουλεια, σπίτια και την πηρα ξυπόλυτη χωρις προίκα... Ειχε μονο δυο βρακιά και ενα βραχιόλι της γιαγιάς της. Της εκαμα δυο παιδια και της αγόρασα αυτοκινητο, φιέστα να πηγαινει, στην παραλία η καριολα... Και βρήκε στο φιναλε εναν διευθυντη της Λυρικής, πουσταρα σου λέω. Αρχισε να βγαινει εδω και κει. Δηλαδη μ' εχει γαμησει σου λέω. Σταδιακα μουχει κόψει και το σεξ... Μια "εχω μια στεναχωρια" μια "εχω καθυστέρηση στον κύκλο" αυτος δεν ειναι κύκλος ειναι ο γύρος της γης γαμώ τον αντικερατα μου. Μια φορα στους πέντε μήνες... Απομακρυνεται και απο την αλλη τα λεφτα λεφτα. Κι ενω μου ζητάει δεν μου δινει. Εν τω μεταξύ εχω το σπιτι σκαλωσιες και ρίχνω σοβάδες της πουτανας.  Εγω ξυπνάω εξη το πρωί κι αυτη έντεκα. Ασε που κλανει ολο το βραδυ. Φουγαρο ο κωλος της. Θελει να φύγει... Μου λεει θα πάρω το ενα παιδι το μικρο να κρατήσεις το μεγαλο. Δεν θελω παιδια, μου την εχει βαρέσει άσχημα σου λέω. Με ρωτάει "νομίζεις πως δεν θα βρω γκόμενο;" μωρή εισαι σαράνταρα με δυο παιδια, τελειωμένη εισαι. Αν βρεις εναν σαν εμένα θα σε παραδεχτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: