Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

"Πάρε πια το δρόμο σου ( Εφιάλτης έγινες )" X 2 (yuotube 8/3/2011 / 19/2/2012

..............................................................


ΠΑΡΕ ΠΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ (Εφιάλτης έγινες) ΝΙΝΟΥ - ΤΖΟΥΑΝΑΚΟΣ


8 Μαρ 2011
Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος 1955 Μουσική: Άκης Σμυρναίος Δίσκος LIBERTY 209 Αμερικής Πιθανά μπουζούκια οι Γιάννης Τατασόπουλος (Ντίλιγκερ) και Στ. Τζουανάκος. Η 1η εκτέλεση είναι με τη Σοφία Βέμπο υπό τη συνοδεία ελαφράς ορχήστρας σε 78άρη δίσκο γραμμοφώνου. 1954








Πάρε πια το δρόμο σου ( Εφιάλτης έγινες ) 


 Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος 
Μουσική: Άκης Σμυρναίος 
Πρώτη εκτέλεση: Σοφία Βέμπο 
Άλλες εκτελέσεις: Μαρίκα Νίνου & Σταύρος Τζουανάκος 

Τώρα πια που σιγοσβήνει 
η τρελή αγάπη μας εκείνη 
κι εφιάλτης έγινες,όμορφο όνειρό μου 
πάρε πια το δρόμο σου κι εγώ το δικό μου 

Τίποτε πια δεν μας δένει 
και γι' αυτό πριν γίνουμε δυο ξένοι 
φίλα με στερνή φορά κι ύστερα μωρό μου 
πάρε εσύ το δρόμο σου κι εγώ το δικό μου 

Ας μην πούμε ούτε συγνώμη 
και μπροστά σ' αυτό το σταυροδρόμι 
για καλό σου,βέβαια, και για το καλό μου 
πάρε πια το δρόμο σου κι εγώ το δικό μου




Πάρε πια το δρόμο σου ( Εφιάλτης έγινες ) - Σοφία Βέμπο

(youtube, 19 Φεβ 2012)



Δεν υπάρχουν σχόλια: