Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

"Το σκοτάδι των δύο" Από το άλμπουμ "Ο Αόρατος άνθρωπος" (2010) του Φοίβου Δεληβοριά (youtube, 22/12/2010)

...............................................................
 


Το σκοτάδι των δύο

Από το άλμπουμ "Ο Αόρατος άνθρωπος" (2010) 

Φοίβος Δεληβοριάς Ρένα Μόρφη 

Στίχοι:

 Δεν θα υπήρχες άμα κι εγώ 
 Δεν θα υπήρχα άμα το σκοτάδι 
Δεν θα υπήρχε άμα κι εγώ 
Δεν θα υπήρχα αν το πυκνό σκοτάδι 
 Δεν θα υπήρχες άμα κι εγώ 
Δεν θα υπήρχε το σκοτάδι 
Άμα δεν υπήρχε το φως 

Κι ό,τι είπες τότε κι ό,τι 
Είπα τότε δεν θα το χα πει, αν 
Κι ό,τι είπες τότε κι ό,τι 
Είπα δεν θα το χα πει ποτέ, αν 
Κι ό,τι είπες τότε κι ό,τι 
Είπα τότε δεν θα λέγονταν 
Αν ήταν λόγια του ενός 

 Κάποιες μέρες ένα κενό 
Έρχεται, ξαπλώνει στην καρδιά μου 
 Κάποιες μέρες έρχομ'εγώ 
Και σε ξεκουράζω εδώ κοντά μου 
Κάποιες μέρες ένα κενό 
Θέλει κάτι απ'την καρδιά μου 
Κάτι που δε βρίσκεται εδώ. 

Κοντραμπάσσο: Σταμάτης Σταματάκης 
Πιάνο, Wurlitzer, όργανο, theremin,μουσικό κουτί : Γιώργος Κατσάνος 
Additional samples: Γιάννης Καλαντζής 
Λούπες,samplesπρογραμματισμός: Γιάννης Πετρόλιας

(youtube, 22/12/2010)


Δεν υπάρχουν σχόλια: