Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

"Ανάθεμα τον αίτιο" Η Μάρθα Φριντζήλα και οι Μου Σου Του (youtube, 24 Μαΐ 2012)

...........................................................


"Ανάθεμα τον αίτιο" Η Μάρθα Φριντζήλα και οι Μου Σου Του

 Δημοσιεύτηκε στις 24 Μαΐ 2012
 
Η Μάρθα Φριντζήλα και οι Μου Σου Του τραγουδούν το παραδοσιακό "Ανάθεμα τον αίτιο" στο Μυθόπολις, Δευτέρα 15 Μαϊου 2012 στο Λονδίνο
Μουσικοί: Παύλος Καρβάλιο, Παύλος Μελάς, Στέλιος Κασαντσίδης και Νίκος Μπάϊμπας


 Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό


Ανάθεμα τον αίτιο
Κι ας το'χει αμαρτία[2]

Να χωριστούμε αγάπη μου
Χωρίς καμμιά αιτία[2]

Συ μπαξές κι εγω φυντάνι
Να σ'απαρνηθώ δεν κάνει

Αγάπα με πουλάκι μου
Όπως μ'αγαπάς πρώτα[2]

Τα ξένα λόγια μην ακούς
Μον'την καρδιά σου ρώτα[2]

Σάλτα κι άρπα με απ'το κύμα
μην πνιγώ κι έχεις το κρίμα

Θα το χω το παράπονο
σε όλη τη ζωή μου[2]

Όταν σε συλλογίζομαι
θα τρέμει το κορμί μου[2]

Εχε γεια κι εγω παγαινω
Με τα χειλη μου θα μένω[2]


Δεν υπάρχουν σχόλια: