Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

"Γιατί μ΄ έδεσε ο ίδιος ο Οδυσσέας στο κατάρτι;..." ποίημα του ποιητή και φίλου στο fb Αλέξανδρου Αραμπατζή (facebook, 10/8/2016)

..............................................................





  

 Αλέξανδρος Αραμπατζής
(γ. 1961)












Γιατί μ΄ έδεσε ο ίδιος ο Οδυσσέας στο κατάρτι;...


Γιατί μ΄ έδεσε ο ίδιος ο Οδυσσέας στο κατάρτι;
Αφού στη ζωή μου ποτέ δεν θέλησα να δραπετεύσω
Ούτε θα μαγευόμουνα ποτέ από κάποιας σειρήνας την ολόγλυκη μελωδία
΄Εζησα πάντα τη ζωή μου πασχίζοντας να φτιάξω έναν δικό μου τόπο
Και δεν ζήλεψα ποτέ τους ξακουστούς και μυθικούς των άλλων τόπους

Εδώ μ΄ ένα ξεροκόμματο και λίγο κρασί έκανα τη ζωή μου ποίηση
Και δεν μ΄ένοιαξε καθόλου και ποτέ των γειτόνων μου η κοροιδία
Αλλά ο Οδυσσέας ξέρει πολύ καλά τoν παλιοχαρακτήρα των ανθρώπων
΄Όπως κι εγώ ξέρω πολύ καλά πως οι πειρασμοί είναι ακαταμάχητοι μαγνήτες
Όταν με λύσει ο Οδυσσέας το σίγουρο είναι πως στην πρώτη ευκαιρία θα το σκάσω
Κι όποια σειρήνα στον δρόμο μου βρεθεί μ΄ευκολία θα με σύρει στην καταχθόνια άβυσσο

 
Αλ.ΑΡ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: