Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Ένα τραγούδι από την Κρήτη μαζί με στίχους του Νίκου Αλέξη Ασλάνογλου. Μια ανάρτηση της φίλης στο fb Ευφροσύνης Κούρτη (facebook, 28/8/2016)

..............................................................


Το μερακλίδικο πουλί -

 -   Στέλιος Φουσταλιέρης

 

ΑΜΑΝ - Το μερακλίδικο πουλί , ποτέ φωληά δεν κάνει 
ΑΜΑΝ - Μόνο που βασανίζεται , μέχρι που να πεθάνει 
Ελα , έλα που σου λέω , μη με τυραννάς και κλαίω 
ΑΜΑΝ - Όποιος δεν είναι μερακλής  , του πρέπει να πεθάνει ΑΜΑΝ - Γιατί στον κόσμο όπου ζεί , μόνο τον τόπο πιάνει.
Ελα , έλα πέρδικά μου , να σου δείξω τη φωληά μου 
'Ελα να σε δω να γειάνω, πρί να πέσω να πεθάνω


Ανέβηκε στις 20 Φεβ 2011
Τραγουδάει ο Ιωάννης Μπερνιδάκης (Μπαξεβάνης)
Στέλιος Φουσταλιεράκης: μπουλγαρί

Βιογραφία Στέλιου Φουσταλιέρη: http://rebetiko.sealabs.net/wiki/medi...

Επίσης μπορείτε να δείτε συνέντευξη του Στέλιου Φουσταλιέρη εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=W7uIRW...




Θέλω λυπητερά τραγούδια καλοκαίρι μου
καφτό σακατεμένο μου διαμάντι
γυμνό κορμί της θάλασσας που έπαιξες
χορδές του αέρα μέσα στα μαλλιά μου

Θέλω λυπητερά τραγούδια καλοκαίρι μου
ηλεκτρισμένα μάτια στο σεργιάνι
η μουσική στα σφαιριστήρια της αγάπης
το πυροτέχνημα του ήλιου στη φωνή μου

Κατεδαφίζονται τα καλοκαίρια στη σειρά
όσο παλιώνω



Νίκου-Αλέξη Ασλάνογλου


Δεν υπάρχουν σχόλια: