Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Kothbiro - Ναυαγός. Θ. Κοτονιάς - Β. Κετεντζόγλου - Σ. Λαμπροπούλου Live@KET (youtube, 10/6/2015)

..........................................................


Kothbiro - Ναυαγός. Θ. Κοτονιάς - Β. Κετεντζόγλου - Σ. Λαμπροπούλου Live@KET

Ναυαγός

Καράβι είμαι στ’ ανοιχτά
που ψάχνει για λιμάνι,
που όλο βλέπει τη στεριά
κι όμως ποτέ δε φτάνει.

Το σπίτι σου δυο βήματα,
μα ξενιτιά μου μοιάζει,
έγινε ο κόσμος θάλασσα
κι όπου πατώ βουλιάζει.

Το φυλαχτό που μου `δωσες
το έχω φυλαγμένο,
μα πιο κακό απ’ το χωρισμό,
δεν έχω να προσμένω.

Και με βρήκαν ναυαγό,
έξω απο την Αμοργό.


Kothbiro (συνθεση: Ayub Ogada)
Ναυαγός (συνθεση: Θοδωρής Κοτονιάς)

Θοδωρής Κοτονιάς: τραγούδι-νέι-ukulele
Βασίλης Κετεντζόγλου: Κιθάρα
Σοφία Λαμπροπούλου: Κανονάκι
Απόσπασμα από την συναυλία στο ΚΕΤ στις 20 Απριλίου 2015.




Δεν υπάρχουν σχόλια: