Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

"Η γη είναι ένα μισόκλειστο παράθυρο..." ποίημα του φίλου στο fb και ποιητή Αλέξανδρου Αραμπατζή (facebook, 11/4/2016)

............................................................






Αλέξανδρος Αραμπατζής 

(γ. 1961)
















Η γη είναι ένα μισόκλειστο παράθυρο...
 

Βιολί πιάνο κλαρινέτο
Δεν δίσταζα να συλλαμβάνω παράνομους ήχους
Και να τους κλειδώνω για μέρες στο πειθαρχείο
Οι νότες όλη την μέρα κτυπούσαν το κεφάλι τους στον τοίχο
Κι εγώ απ΄ έξω βάραγα τις πόρτες σαν τρελός
Στην πραγματικότητα δεν ήμουν παρά ένας ψευτονοικάρης
Σ΄ ένα μικρό δωματιάκι τσίρκου που βρωμούσε τραγίλα
΄Ηταν γραφτό μου να ταξιδεύω μ΄ όλους εκείνους τους μασκαράδες
Που όλη τους η ύπαρξη παλλόταν στο ρυθμό μιας ακροβατικής μπάντας
Τι νάκανα κι εγώ ο πιο μικροσκοπικός κλόουν όλου του πλανήτη
Από το να ελίσσομαι ασυνάρτητα ανάμεσα στα ζώα και στους ανθρώπους;
Γύρισα τόσους πολλούς τόπους και γνώρισα τόσους πολλούς ανθρώπους που δεν θυμάμαι καν το όνομά τους
Μα τώρα που το σκέφτομαι το μόνο που έχω καταλάβει είναι πως η γη δεν είναι ένα στρογγυλό πορτοκάλι όπως μου λέγανε
Αλλά ένα μισόκλειστο στο φτωχό δωματιάκι μου παράθυρο 



Αλ.ΑΡ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: