Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

"Είμαι Αθήνα" από τη φίλη στο fb Εύα Καραϊτίδη (facebook, 19/2/2016)

............................................................

                            Είμαι Αθήνα

 

Andoni Kafetzopoulos
18 Ιανουαρίου 
 
Όσοι δεν κάνουν κάθε τόσο βόλτα Ομόνοια/Σωκρατους/Γερανίου/Βαρβάκειο/Αγίου Κωσταντίνου/Ζήνωνος/Χαυτεία/Σοφοκλέους/Αθηνάς-και-κεί-γύρω, ν ο μ ί ζ ο υ ν οτι ζουν στην Αθήνα. Η ημερήσια δουλειά που κάνω, κάθε μέρα, εδώ κι ένα χρόνο μου το έμαθε (ξανά) αυτό.
Τόση άσχημη ομορφιά, τόση όμορφη ασχήμια, τόση βρώμα, τόσα καθαρά μάτια, τόσες σκοτεινές ματιές, τόσα σκουπίδια, τόσοι καθαροί άνθρωποι, τόσες φυλές, τόσες προσδοκίες, τόση απογοήτευση, τόση πρέζα, τέτοια μελαγχολία, τέτοιος ουρανός, ο Λυκαβηττός, οι κεραίες, ο Παρθενώνας, τόσα νεοκλασικά, άλλα τόσα μισογκρεμισμένα, τοση απάνθρωπη ανθρωπιά, τόση ανθρώπινη απανθρωπία, τοσος κυνισμός, τόση μαγκιά, τόση κουραδομαγκιά, τόση συγκρατημένη αγάπη, τόσα ζευγάρια, τόσοι μόνοι, τόσο φτηνό γαμήσι, τοση τρεχάλα, τόσο ραχάτι, τόσα παρακαρισμενα αυτοκίνητα, τόσοι παρακαρισμενοι τύποι, τόσοι γκάνγκστερ, μερικοί τόσοι μπατσοι, τόσοι ψυχικά κρυφόμπατσοι, τόσοι φανεροί μαλάκες, τόσα εγώ, τόσα λίγα εμείς, τέτοια μαυρίλα, κυριολεκτική και μεταφορική, τόσο στραβωτικό φως, τόσο υπέροχο λυκόφως, τέτοιες μυρωδιές, αχ

ΕΙΜΑΙ ΑΘΗΝΑ
365μ, 24ω, 100%

Δεν υπάρχουν σχόλια: