Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Γυναίκες σε γυμνό και ημίγυμνο...

...............................................................


             Γυναίκες σε γυμνό και ημίγυμνο...



Αλμπερ Μαρκέ



ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966. Σπούδασε στην σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Συνέχισε τις σπουδές του μεταπτυχιακό από το πανεπιστήμιο του Middlesex στο Λονδίνο (1999-2000).
Nude, 2001, oil on canvas, 180x150cm, Συλλογή Μουσείου Φρυσίρα.


ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Σπούδασε ζωγραφική στην Α.Σ.Κ.Τ. Αθηνών από το 1975 έως το 1981. Δάσκαλοί του υπήρξαν οι Β. Παντελάκης, Λ. Κανακάκης, Γ. Μαυροϊδης.
Nude, 1983-84, oil on canvas, 186x60cm, Συλλογή Μουσείου Φρυσίρα.



σερ Τζωρτζ Κλάουσεν, 1916




«… Η αγαπημένη μου
μου ανήκει περισσότερο όταν, μετά, πλενόμαστε μαζί στο μπάνιο. Εκεί τη διεκδικεί μονάχα το νερό, που παιδιόθεν το νικάω. Τότε η γύμνια της γίνεται προσπελάσιμη. Εγώ της πλένω τα απόκρυφα. Εκείνη χορεύει – τα λέπια στην ουρά της στραφταλίζουν. Σηκώνει κύματα. Βουλιάζω αύτανδρος και πνίγομαι. Ως να μ’ αρπάξει από τον ώμο και να με ανασύρει. Αυτό είχα υπόψη μου προηγουμένως που είπα ότι νικάω παιδιόθεν το νερό. Ότι την τελευταία στιγμή με σώζει η αγαπημένη μου…»

Πάνος Σταθόγιαννης / "Ο ΓΡΑΦΙΑΣ" - Α, τι ακριβοδίκαιη η αγαπημένη μου.
Εκδόσεις Γαβριηλίδης, 2013







Γκυσταβ Κουρμπερ .. Η προελευση του κοσμου ... 1866




Έντουαρντ Χόπερ (Edward Hopper 1882 Άπερ Νιακ, Ν.Υ-1967 Μανχάταν Ν.Υ)
Μια γυναίκα στον ήλιο, 1961, 101,9Χ155,6 εκατ. Λάδι σε καμβά, Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Γουϊτνεϊ, Ν.Υ.


Έντουαρντ Χόπερ (Edward Hopper 1882 Άπερ Νιακ, Ν.Υ-1967 Μανχάταν Ν.Υ)
Πρωινός ήλιος, 1952, Μουσείο Τέχνης Κολόμπους, Οχάϊο.



Δημήτρης Αναστασίου (1979 Αθήνα -). ΑΣΚΤ Αθήνας, Εργαστήριο Χρόνη Μπότσογλου.
Η μενίνα (Λάδι σε μουσαμά, 50Χ50, 2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια: