Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

"ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΙΔΑΝΙΚΑ" - τραγούδι του ΝΤΙΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ (youtube, 7 Νοε 2012)

............................................................


ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΙΔΑΝΙΚΑ - 

   -     ΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ







Δημοσιεύτηκε στις 7 Νοε 2012
ΑΠΟ "ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ" ~ 1994 **
 
Ποίηση - Μουσική: Ντίνος Χριστιανόπουλος **
Ερμηνεία: Δημήτρης Νικολούδης **
 
Βιντεοσύνθεση: Στέλλα Δενδηλιάρη **
~ Λήψεις από την Κοτάνη στο Ν. Ξάνθης και το Zlatograd στη Βουλγαρία ~




ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΙΔΑΝΙΚΑ


Απόψε πάλι μοναξιά
πλακώνει την ψυχή μου
στα σκοτεινά στα ανύποπτα
με σπρώχνει το κορμί μου

Και τα παλιά μου ιδανικά
που τα 'χω προδομένα
μ' αναστατώνουν μυστικά
και μου μιλούν για σένα

Απόψε πάλι η αγάπη μας
ζωντάνεψε μπροστά μου
για να μου κάνει πιο πικρή
τη μαύρη συμφορά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: