Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

"Oυρητήρια γυναικών" / (Αναρτήσεις στους τοίχους) / Αυστηρώς ακατάλληλον – εξαιρούνται οι άνδρες - από τη φίλη στο fb Ismini Esmer Liosi (facebook, 25/12/2015)

.............................................................
 

Oυρητήρια γυναικών

(Αναρτήσεις στους τοίχους)



Αυστηρώς ακατάλληλον – εξαιρούνται οι άνδρες




https://www.youtube.com/watch?v=Bdc5n562zZg


από τη φίλη στο fb Ismini Esmer Liosi (facebook, 25/12/2015)




-φοβάμαι
-φοβάσαι φάση φύγε φυγή φέρετρο
-Μαρία+Χρήστος(+)Ισμήνη+Νίκος
-είμαι η πιο όμορφη μέσα στις άσχημες
-θα μεγαλώσω είμαι δέκα τρία Χ τέσσερα
-είμαι νέα ωραία με επιλέγει
-είναι θέμα αναπαραγωγής η επιλογή του
-ο σαρκικός έρωτας τι αναπαράγει ;
-η πλατωνική αγάπη τι αναπαράγει;
-η κάβλα τι αναπαράγει;
-φαλλόςμπάτσος φαλλόςδήμιος φαλλόςγιατρός
-ενουρήστε τους αφέντες ενουρήστε τους εχθρούς ενουρήστε τους εραστές με αγάπη
-τα ούρα μου μυρίζουν πορτοκάλι πίνω βιταμίνη C
-τα δικά μου μυρίζουν parfait d amour –είμαι αλκοολική από αγάπη
-άντρας + γυναίκα = εχθροί
-άντρας+γυναίκα = φίλοι ή εραστές- ποτέ οι εραστές φίλοι- ή- το αντίθετο
-το φιλικό πήδημα βλάπτει σοβαρά την ισορροπία της κλίνης
-Iσμήνη+Θωμάς Γκόρπας
-αλητεία αλήθεια αλίμονο
-Ismini+Marlon Brando
-Eνουρώ όπως δακρύζω
-Amor+Deneb( for ever)
-οι γυναίκες που σιωπούν καίγονται
-και οι άσκημες έχουν ψυχή
-όταν σε λέει σκύλα να λες: είναι τιμή
-αγαπάτε τα ζώα-είναι φιλάνθρωπα
-αγαπάτε τους άντρες-είναι φιλόσαρκοι
-προσοχή στις ανοργασμικές έχουν γυάλινα μάτια που σκοτώνουν
-οι μικροί μας κάνουν έρωτα επι χρήμασι
-δεν έχω χρήματα να αγοράσω ψωμί και αγόρι
-σας προσφέρουμε επαγγελματικό κρεβάτι με σιδερένια παγώνια
-5555 505- aλό αλό εδώ Γαβριέλλα ο επαγγελματισμός στο κρεβάτι σας
-και οι παχουλές έχουν ψυχή
-το μουνί σέρνει διαστημόπλοιο
-δεν μπορώ να σύρω το σώμα μου πονάω
-μουνί για φιλί όχι για χλεύη
-κόψτε τα χάπια όχι τα στήθη σας
-αγαπήστε τον καθρέφτη δεν ψεύδεται-λέει ανάποδα την αλήθεια
-έλεος στις πόρνες
-όλες είμαστε νόμιμες πόρνες ιδιωτικού δικαίου
-κρυφοπόρνη είναι εκείνη που φλέγεται ανομολόγητα
-ψηφίστε αγάπη
-ψηφίζω μίσος
-ψηφίστε φαντασία στην πραγματικότητα
-ψηφίστε σχιζοφρένεια στην απώλεια
-ψηφίστε ποίηση στη ζωή
-ψηφίστε ζωή στην ποίηση
-ψηφίστε έρωτα στο σώμα
-ας γίνει η κάβλα επανάσταση
-κλίση προς διευθέτηση κρίσεως (τρις)
-διαχειρίσου το κενό σου είναι δικό σου
-μην παίρνεις xanax πάρε άντρα
-ο άντρας είναι ένεση - τρυπήσου
-δώσε φόλα στα ανθρωπόμορφα ζώα
-το σπέρμα κάνει καλό στο δέρμα αλείψου
-με κανέλα και μέλι ωραίο σαλέπι το σπέρμα
-τα όπλα σου δεν είναι η νιότη κι ομορφιά είναι το μυαλό
-ο νταβατζής σου έξω απ την ζωή σου έξω απ το βρακί σου
-κάνε το πήδημα της μακροζωίας κάθε φορά
-γαμήσι = ανάσταση νεκρών
-άνδρας = φάρμακο κατ οίκον
-αν έχει πέος στον εγκέφαλο γαμάει καλύτερα
-να είσαι στον έρωτα σκλάβα ολίγων λεπτών
-τον θέλω σκληρό από την μέση και κάτω
-είναι ευάλωτος μέσα σου
-είσαι ανοχύρωτη χωρίς αυτόν
-είσαι μόνη σαν ανεμώνη που σε ματώνει και σε πληγώνει
-μασάζ στον αράπη- ασπρος αράπης μαύρος αράπης
-σπαθί είναι το πέος του κάνε χαρακίρι
-είμαι γυναίκα seppuku σφάζομαι στην ήβη του
-στα στήθη μου τα δυό που είναι σαν καμπαναριό
-το F.B.είναι ουρητήριο
-το F.B.είναι οίκος ανοχής-είναι τυφλόμυγα-παίξτε
-ζήτω στο γυάλινο μπορντέλο
-ο απόπατος δεν οδηγεί πουθενά-κολυμπάς στα Κόπρανα απλώς
-επιστροφή στην καλτσοδέτα
-γίνε γκέισα
-είναι τρυφερός όσο διαρκεί η πεολειχία
-πήγαινέ τον στο πηγάδι δέκα φορές την ενδέκατη δώσε του νερό
-αν του δώσεις νερό γρήγορα γρήγορα θα σε ξεχάσει
-είναι σκληρός όπως το πέος του-όταν ανεβαίνει σε τσακίζει
-όσο τον χαιδεύεις σκληραίνει - γίνεται άκαρδος
-σώσε την ψυχή σου σε σώμα χαμένο
-το γυναικείο σώμα σώζει η αρσενική τροφή
-άντρας τροφή αντρας ζωή
-άσε τον να σε γνωρίζει από την μέση και κάτω
-δεν είναι ιππότης πότης μεθυσμένων υγρών είναι
-είναι ο πρίγκιπας που έγινε βάτραχος
-είναι ο βάτραχος που παρέμεινε βάτραχος
-είναι ο πρίγκιψ και ο φτωχός πάνω στο σώμα του- κλέψε τον πρίγκιπα τάισε τον φτωχό
-σαγαπώ σαγαπώ σαγαπώ κι η αγάπη αυτή με πεθαίνει
Σαγαπώ σαγαπώ σαγαπώ κι η αγάπη αυτή με ανασταίνει
-τι ωραία τα χάδια του-κορίτσια χαϊδευτείτε στα χάδια του
-εις υγείαν του αυτοερωτισμού από τα χέρια του
-ένας εν κόλπω αυνανισμός αν δεν αγαπάς-ά
-είμαι η χημική τουαλέτα του;
-είμαι η τρύπα δημόσιου ουρητηρίου του;
-είμαι η Μπλανς Ντυμπουά - θέλω ψέματα από αγορίσια χείλη
-είμαι η Πομπήϊα - σβήστε με
-χύνω χύνεις χύνει μέλι στο σεντόνι – γλείψε την άνοιξη στο δέρμα του
-κρασί από το σταφύλι του κι ας λαλήσω
-οίνο μες από τα πόδια μου ρούφηξε
-το στήθος μου είναι κρήνη-πιέστε ενήλικες έφηβοι γέροι
-είναι σκοτεινοί μετά το γαμήσι-σε διασύρουν στο φως
-είμαστε αδελφές της Αρτέμιδος ιππείς
-καλές καβάλες
-τρέξτε τον στην στέπα της ηδονής ίνα λάβετε ελαία στύσεως
-πάρτε λουλουδάτο φουστάνι να ξεσκίσει τον κήπο σας
-είμαι λεκάνη αποχωρητηρίου αρωματισμένη με opium
-διεκδίκησε την ηδονή με τίμημα την τιμή σου
-είμαι η βασίλισσα μέλισσα δεν το ξέρει ο βασιλιάς
-κοίταξε το καλό ανάμεσα στα πόδια σου για το καλό σου
-να είσαι κυρία στο κρεβάτι πόρνη στην ζωή-κυρίως το αντίθετο
-σεβασμός στην κλειτορίδα
-όχι στην κλειτοριδεκτομή ναι στο κλειτοριδοφιλί
-ω τι ωραίο φίδι η γλώσσα του
-ω τι ωραίος όφις το μόριο του
-είμαι ερωτευμένη με τον δονητή
-το να σε λέει τσούλα στο κρεβάτι του είναι τιμή
-είμαστε πολεμίστριες σεπούκου-κάνουμε χαρακίρι με το πέος τους
-τον φοβάμαι
-είναι σεξομηχανή; ακόμη καλύτερα
-δεν είναι σεξομηχανή είναι καρδιά με ιδιότητες πέους
-είναι η αρσενική αλεπού είσαι η θηλυκή που σκοτώνει
-ωραία πρωτείνη το σπέρμα
-έχει ένα περίστροφο μέσα στο παντελόνι του που γίνεται δίκανο
-να το βάλει στο στόμα του και να μιλήσει
-τον αγαπώ και τον φοβάμαι φοβάμαι όταν τον αγαπώ
-πονάω
-τον αγαπώ
- γαμιέται ο Δίας μου μαζί του
-κάνε τα μάτια του πέτρες για σκουλαρίκια
-κάνε τους όρχεις του μεταξωτή σακούλα για δακτυλίδια
-δεν σε εκτιμά; τιμησέ τον με ένα γενναίο κρεβάτι
-σε αψηφά; σκίσε τον με ένα ανελέητο κρεβάτι
-τον αγαπώ
-φοβάμαι
-όλα μύθος αδελφή
-δεν αγαπάει παρά με το ρύγχος του ζώου του
-κι εμείς κι εμείς έχουμε ζώο
-πάμε στις φωλιές μας να κλάψουμε να γελάσουμε
-η πραγματικότητα σκοτώνει
-ενεργοποιείστε την λογική
του ονείρου
-φύγε με το κεφάλι ψηλά και το σπέρμα
στα μπούτια!.


Δεν υπάρχουν σχόλια: