Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Μηνάς Χατζησάββας (1948 - 2015)

................................................................

 
        
       Μηνάς Χατζησάββας 1948 - 2015








Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα, πολλά χρόνια, πολύ αργά
έκανα βήματα, αλλά πιστεύω πως ήταν σταθερά.
Το γεγονός ότι ζυμώθηκα με δυσκολίες και τα πράγματα τα κατέκτησα
πάρα πολύ αργά αλλά σταθερά, και αυτή τη στιγμή μπορώ να πω
ότι είμαι τυχερός, γιατί ζω μια καλή πραγματικότητα, με σέβονται,
με αγαπάνε, πιστεύουν σε μένα, και είναι πολύ ωραία συναισθήματα
να τα αισθάνεται κανείς, νομίζω πως καλώς έγινε, όπως έγινε.
Ό,τι δυσκολία και να υπήρχε την αντιμετώπιζα.
Άλλωστε, δε διάλεξα το θέατρο
για τα φανταχτερά ονόματα και τη δημοσιότητα.
Το θέατρο ήταν λοιπόν αυτό που με εξέφραζε απόλυτα σαν άνθρωπο,
ήμουν καλά με τον εαυτό μου και γι αυτό, και δυσκολίες να είχα,
τις προσπερνούσα γιατί ήταν μέσα στο πρόγραμμα.
Δε λέω ότι δεν έχω κουραστεί, αυτό θα ήταν ψέμα.
Όπως έχει πει και η Μάγια Λυμπεροπούλου, το θέατρο
είναι για τους νέους. Έχει δίκιο. Οι μεγαλύτεροι ακολουθούμε,
γιατί δε θέλουμε να παραδώσουμε τα όπλα.
Το σίγουρο είναι ότι, προσωπικώς, αν δεν είχα τη δυνατότητα
να κάνω θέατρο που μου αρέσει, που με κεντρίζει,
που με κρατά σε εγρήγορση, θα είχα ήδη παραιτηθεί.
Άλλωστε η τέχνη πρέπει να αφυπνίζει, αλλιώς δεν έχει νόημα.


Μηνάς Χατζησάββας 1948 - 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: