Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

LXXVI Σονέτο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (1564 - 1616) "ΑΥΓΗ" (4/6/2015)

..........................................................
 







Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
(1564 - 1616)






                       LXXVI

Γιατί οι στίχοι μου στερούνται νέου κόσμου,
και δεν γεννούν λαμπρές τροπές και ποικιλμούς;
Γιατί δεν στρέφω όπως στρέφει ο καιρός μου,
σ' άλλες μεθόδους, σε παράξενους ειρμούς;
Γιατί το ίδιο γραφτό πάντα, μόνο ένα,
μες στα καλύτερα γραπτά μου τετριμμένος,
κι όλες οι λέξεις μου σχεδόν δείχνουν εμένα,
λέγοντας όνομα, προέλευση και γένος;
Για σένα λέω πάντα, κι ο δικός μου μύθος
έχει για θέμα του τον έρωτα και σένα '
κι ανακαινίζω τα παλιά με νέο ήθος,
πάλι ξοδεύοντας τα ήδη ξοδεμένα.
Όπως ό ήλιος λάμπει νέος και παλιός,
ο έρωτάς μου ξαναλέγεται κι αλλιώς.

                                                    WILLIAM SHAKESPEARE

Mετάφραση: Δ.Καψάλης
25 Σονέτα, εκδ. Άγρα, 1998

από το "ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ" της "ΑΥΓΗΣ" (4/6/2015)
με ανθολόγο του Ιουνίου του 2015 τον Στέργιο Μήττα
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: