Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

‘’...θέλουν δούλους και όχι βασιλικές εξοχότητες σαν την αφεντιά μου..." (Ο Μάνος Χατζιδάκις όταν ήταν στην Αμερική στον πρώτο χρόνο της χούντας, από την "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία", 18/1/2009)

.......................................................





Μάνος Χατζιδάκις (1925 - 1994)





















‘’...θέλουν δούλους και όχι βασιλικές εξοχότητες σαν την αφεντιά μου... πολύ τους έπεφτα στην αρχή... είμαι αποφασισμένος να μην γιορτάσω καμιά στεναχώρια μου...(29/4/1968)
...Δεν ξέρω πού θα οδηγηθώ με τον χαρακτήρα μου, μα υπόσχομαι στο θεό και τον εαυτό μου, πως ποτέ δεν θα εθελοτυφλωθώ για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση σκοπιμότητα της δουλειάς μου ή της ζωής μου... Αυτό είναι νομίζω το μυστικό του να είσαι και να παραμένεις νέος ώσπου να πεθάνεις’’. (12/6/1968)
                                           
                                                                   Μάνος Χατζιδάκις

                                     (από την αλληλογραφία του
                                       με τον Δημήτρη Βερνίκο,   
                                              «Κ.Ε., 18/1/2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια: