Σάββατο 18 Απριλίου 2015

"Ο ταχυδρόμος" ένα τραγούδι του Νίκου Πορτοκάλογλου (youtube,10 Ιουν 2011)

.........................................................

          Ο ταχυδρόμος


Ανέβηκε στις 10 Ιουν 2011
 
Νίκος Πορτοκάλογλου - Ο Ταχυδρόμος (Official Video Clip)
Μουσική & Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Δίσκος: Παιχνίδια Με Το Διάβολο (1999)

Στίχοι:  
Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική:  
Νίκος Πορτοκάλογλου

Κάποιος μ’ έστειλε εδώ κάτω,
κάποιος μου είπε να σε βρω,
να βουλιάξουμε ως τον πάτο
για να βρούμε ουράνο.

Κάποιος μου είπε να σου πω
χίλια χρόνια περιμένω,
το μισό μου μυστικό
είναι μέσα σου κρυμμένο.

Κάποιος μ’ έστειλε εδώ
να μου μάθεις το σκοπό.
Κάποιος μ’ έστειλε εδώ
να σε σώσω, να σωθώ.

Είν’ οι θάλασσες μεγάλες
και το πλοίο μου μικρό.
Κάποια μέρα σαν τις άλλες
θα μ’ ακούσεις να χτυπώ.

Ξέρω κάποιος σου `χει πει
μην ανοίγεις σε κανένα.
Ξέρω πόνεσες πολύ
και φοβάσαι σαν κι εμένα.

Κάποιος μ’ έστειλε εδώ
να μου μάθεις το σκοπό.
Κάποιος μ’ έστειλε εδώ
να σε σώσω, να σωθώ.

Κάποιος μ’ έστειλε εδώ
μ’ ένα γράμμα σφραγισμένο,
ταχυδρόμο και φρουρό
στην αγάπη ορκισμένο.




Δεν υπάρχουν σχόλια: