Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Χαλασιά μου - Πετρολούκας Χαλκιάς (youtube 12/11/2013)

.............................................................


Χαλασιά μου - Πετρολούκας Χαλκιάς
 
Δημοσιεύτηκε στις 12 Νοε 2013
 
Από τη συνεργασία του Πετρολούκα Χαλκιά
με τους Ινδούς μουσικούς Chaurasia Rakesh,
Dey Devashish, Banerjee Shubhankar το 2001.
Τραγουδάει ο Αντώνης Κυρίτσης.

Στίχοι:

Δεν στό ειπα Χαλασιά μου
στο μύλο να μην πας
να μην σε πάρει η ρόδα
και γίνω εγώ φονιάς Χαλασιά μου
και γίνω εγώ φονιάς

Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλιάπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα

Δεν σ' εχω να δουλεύεις
να βασανίζεσαι
σέχω να τρως να πίνεις
και να στολίζεσαι Χαλασιά μου
και να στολίζεσαι

Διαμάντι δακτυλίδι
φοράς στο χέρι σου
κι απάνω γράφει η πέτρα
να γίνω ταίρι σου Χαλασιά μου
να γίνω ταίρι σου

Χαλασιά μου Χαλασιά μου
ζωντανή ξεχωρισιά μου
Χαλασιά κι αλι άπο μένα
που 'βαλα σεβντά για σένα


Δεν υπάρχουν σχόλια: