Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

"Σκοτεινή μπαλλάντα, γ’" ποίημα του Νάσου Βαγενά ("ΑΥΓΗ",16/9/2014)

........................................................




ΝΑΣΟΣ ΒΑΓΕΝΑΣ (γ.1945)

 

 

 

 

 

 

 


.

Σκοτεινή μπαλλάντα, γ’


Ο Θάνατος ήρθε ένα βήμα πιό κοντά.
Μου φαίνεται πώς δέν κρατάει δρεπάνι αλλά απόχη.
Μά έχω πιά μάθει να σκέφτομαι σωστά
στά ερωτήματα πού κανείς απαντά
μ’ ένα ναί ή ένα όχι.

Θέλω νά πω, τό μέλλον χτυπάει στό ψαχνό
αλύπητα. Κι ανακαλύπτω
μέ θλίψη πώς έχω αρχίσει νά ξεχνώ.
Πώς όλα σκεπάζονται μ’ ένα αχνό
σύννεφο, κι όχι μέ τή σκιά των ευκαλύπτων.

Νιώθω πώς λίγα πράγματα μπορούν νά συμβούν,
κι άλλα, πολύ περισσότερα, πώς δέν θά γίνουν.
Μά όσα δέν γίνονται τώρα, βομβούν
στά σκονισμένα κοιλώματα του λοβού
όπως οι σφήκες στούς κάλυκες των κρίνων.

Πάνσοφε, Μεγαλόθυμε, Άρχοντα του Φωτός,
χάρισέ μου έναν θάνατο αντρίκειο.
Τούτο μονάχα σου ζητώ,
εγώ πού ποτέ μου δέν δέχτηκα δοτό
πόστο ή οφφίκιο.


Ποίηση, τχ.16 Φθινόπωρο-Χειμώνας 2000
Σκοτεινές μπαλλάντες, 2001

από το "ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ" της "ΑΥΓΗΣ" (16/9/2014)
με ανθολόγο του Σεπτεμβρίου του 2014 τον ΓΙΩΡΓΟ ΤΣΙΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: