Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Σε είδα: να κλέβεις το κινητό μου, πονηρέ πολιτευτή της Λένας Διβάνη (www.protagon.gr, 17/5/2014)

.............................................................

 Σε είδα: να κλέβεις το κινητό μου, πονηρέ πολιτευτή

της Λένας Διβάνη (www.protagon.gr, 17/5/2014)

Σε είδα να κλέβεις το κινητό μου, πονηρέ πολιτευτή. Από το πρωί λαμβάνω sms από τον Νικήτα Κακλαμάνη που με ενημερώνει ότι δεν θα γεμίσει τζαμιά την Αθήνα, από Φώτη Ιγνατίου που θα στηρίξει τον αντιμουσουλμανικό αγώνα του Νικήτα. Πάνω που πήγαινα να συνέλθω, με πήρε στο τηλέφωνο κυρία εκ μέρους του δημάρχου Αμαρουσίου να με ρωτήσει αν ο δήμαρχος μπορεί να υπολογίζει σε μένα, την ευτυχή κάτοικο Αμαρουσίου, για να ολοκληρώσει το έργο του. Της είπα ότι ένα σιντριβάνι πράσινο φωσφοριζέ, που έχω εντοπίσει ως έργο του, θα προτιμούσα να μείνει ανολοκλήρωτο και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Προφανώς βιαζόταν, είχε άλλα τηλεφωνήματα να κάνει - είμαστε και πολλοί στο Μαρούσι βλέπεις. Έτσι, δεν μπόρεσα να τη ρωτήσω ιδιωτικά και αναγκάζομαι να το κάνω δημόσια: πού βρήκατε τα νούμερα των τηλεφώνων μας, παιδιά; Μήπως θέλει η Vodafone να μας εξομολογηθεί κάτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: