Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

"πνιγμένη κόρη" ένα τραγούδι του Γιώργου Ρωμανού από τα παλιά "καλά" χρόνια (1965) ( www.lifo.gr, 24/8/2013 & YouTube, 8/6/2011)

.........................................................

Η Πνιγμένη Κόρη του Γιώργου Ρωμανού και του Μάνου Χατζιδάκι


εδώ για περισσότερα: http://www.lifo.gr/team/prosklitirio_nekron/41015 
...................................... 


 πνιγμένη κόρη

Μεταφορτώθηκε στις 8 Ιούν 2011

 
Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Μουσική: Γιώργος Ρωμανός
Εκτέλεση: Γιώργος Ρωμανός
(Γιώργου Ρωμανού μπαλάντες - 1965 )

Στο βυθό προσπαθώ
τα χεράκια σου να βρω
για να τα φιλήσω.
Tο νερό καρτερώ
να ποτίσει όλη τη γη
για να σ' αναστήσω.

Πώς θα σε βρω
μες στο νερό καλή μου;
Σ' αναζητώ
και σ' αγαπώ ψυχή μου.

Δυο πουλιά αγκαλιά
κλαίν' γιατί είναι μοναχά
μες σ' αυτό το βράδυ.
Έτσι εγώ που οδηγώ
το κορμί μου στο νερό
καρτερώ ένα χάδι.

Πώς θα σε βρω
μες στο νερό καλή μου;
Σ' αναζητώ
και σ' αγαπώ ψυχή μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: