Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Δύο τραγούδια της Ζήλειας από τα "Τραγούδια της Καρδιάς" του Ιωάννη Πολέμη (1862-1924) από την "ΑΥΓΗ" (28/8/2013)

.....................................................





Ιωάννης Πολέμης 

(1862 - 1924)
























Δύο τραγούδια της Ζήλειας από τα "Τραγούδια της Καρδιάς"


8.Ζήλεια σκληρή αιώνια τα στήθη μου ξεσχίζει
και υποψιαις ψεύτικαις χίλιων ειδών σκορπίζει,
και όσω η αγάπη μου μονάχη της αυξάνει
τόσω η ζήλεια αχόρταγη σαν φείδι με δαγκάνει -
κι όσω αλύπητα η ζήλεια αλύπητα τα στήθη μου ματώνει
τόσω η αγάπη πάντοτε 'ςτο πείσμα μεγαλόνει*
και καρτερώ μ' υπομονή να δω πού θα με φέρη
της ζήλειας και του έρωτα τ' αγριεμένο ταίρι.

9. Ο Έρωτας παντρεύτηκε τη ζηλεια 'ςτην καρδιά μου
κ' εγέννησαν χίλια παιδιά, τα χίλια βάσανά μου.

(1889)
                                            ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣ


στο Ποικίλη Στοά, εθνικόν ημερολογιον 1887

*: εννοείται ότι έχει κρατηθεί η ορθογραφία του ποιητή.

από το ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ της "ΑΥΓΗΣ" (28/8/2013)
με ανθολόγο του Αυγούστου 2013 την Ειρήνη Ριζάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: