Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Μαρία Πρωτόπαπα : η Αθηναία της εβδομάδας - απόσπασμα (http://www.lifo.gr/guide, 17/7/2013)

.............................................................
























Μαρία Πρωτόπαπα

η Αθηναία της εβδομάδας /  απόσπασμα

(http://www.lifo.gr/guide, 17/7/2013)


...Δεν θεωρώ τον εαυτό μου πρωτοπορία στο θέατρο. Εργάζομαι σ' αυτό, δεν είμαι ούτε εστέτ, ούτε λαϊκή, είμαι απ' όλα, τα θαυμάζω όλα, γιατί, θέλοντας και μη, είμαι και λαϊκή και μικροαστή. Μου αρέσει όπως ζουν οι εστέτ και οι ανώτερες τάξεις, "κλέβω" απ' αυτούς και το χαίρομαι. Μου αρέσει αυτή η ευελιξία του να μπορώ να παίρνω από παντού, αλλά εγώ είμαι εγώ. Ζω τη δική μου ζωή, εργάζομαι, τη μια στιγμή είμαι κάπου που κάνει τρομερή επιτυχία και φαντάζει απ' έξω ως τέτοια, και την άλλη μπορεί να κάνω κάτι πολύ μικρό, να λειτουργώ βοηθητικά και να μην τα καταφέρνω κιόλας. Τρέχω με το μετρό από δω κι από κει, άλλες στιγμές έχω χρήματα κι άλλες δεν έχω. Εμένα αυτή η ζωή μου αρέσει, αυτή διάλεξα, και οι δυσκολίες είναι πάντα δεδομένες, όπως και οι ευκολίες, που είναι απολαυστικές. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να χάνουμε το κουράγιο μας και να μεμψιμοιρούμε. Ακόμα και μέσα στην αθλιότητα που ζούμε μπορεί να υπάρχουν θετικά στοιχεία. Για μενα σημασία έχει η διαύγεια. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: