Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Μια ενδιαφέρουσα ποιήτρια κατά Νάνο Βαλαωρίτη...

 ........................................................





Από τον "Εραστή Που Διάλεξα Γι' Απόψε" (εκδόσεις "Ηλέκτρα") της Ελένης Αυγούστου

- Φεύγοντας για ταξίδι / έβαλα στη βαλίτσα / τη μητέρα, / θα 'ρχόταν ούτως ή άλλως / να με βρει...


- Μέρες γιορτινές πεινούσα / κι άρπαξα / απ' τη βιτρίνα ένα πέος...


- Εσύλησαν την πόλη μου / οι άθλιοι γκρεμίσανε τα πάντα / έχασα ό,τι είχα και δεν είχα / Μα έχω δυο βυζιά κι ένα αιδοίο / για να οικοδομήσω / μια καινούργια πόλη


- Με ρωτούν / γιατί γράφω / Μου λένε / τα δέντρα / να γράφω / τους λέω / κανένας / δεν το πίστεψε / ούτε εγώ βεβαίως / Σημασία έχει / ότι το πιστεύουν / τα δέντρα...


- Όταν θα είμαι / στον Παράδεισο / θέλω / ο φύλακάς μου / να έχει σώμα / σώμα αντρικό / έχω κάποιον / υπ' όψη μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: