Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Τώρα σώθηκες... του Βασίλη Πνευματικάκη (www.lifo.gr, 25/12/2012)

.........................................................


Τώρα σώθηκες...

του Βασίλη Πνευματικάκη

















...Δεν θέλω ούτε επανάσταση να κάνω ούτε τον κόσμο να αλλάξω. Ούτε να μιλώ πολύ. Εμένα θέλω ν' αλλάξω. Τον Βασίλη Πνευματικάκη. Κυρίως αυτόν. Βήμα βήμα, σε βασικά πράγματα, με απλές κινήσεις και αθόρυβα. Σε αυτές τις μικρές συνήθειες που φαίνονται τόσο ασήμαντες αλλά καταλήγουν να φτιάχνουν τη ζωή μου, τις σχέσεις μου, το πώς νιώθω και το ποιος είμαι αλλά και τη ζωή των γύρω μου αλλά και άλλων που δεν ξέρω. Και θα ήταν ευτυχία αν το θέλαμε όλοι ή οι περισσότεροι.
   Δεν ξέρω βέβαια αν μπορεί έτσι να σωθεί η Ελλάδα. Μάλλον όχι. Κάτι μου λέει όμως πως είναι κάπως έτσι που θα μπορούσε να ξαναχτιστεί. 

απόσπασμα από εδώ: 
http://www.lifo.gr/lifoland/you-send-it/20507

Δεν υπάρχουν σχόλια: