Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

"Αν μπορούσες θα με σκότωνες" ποίημα του Γιώργου Βέη (1994) ("ΑΥΓΗ", 25/12/2012)

........................................................


Γιώργος Βέης (1955 - )

Αν μπορούσες θα με σκότωνες






Βιαστικέ, επιπόλαιε εχθρέ μου
αν μπορούσες θα με σκότωνες
εδώ στις ερημιές που ζω
- σήμερα κιόλας με το βασίλεμα του ήλιου
αλλά σε ξέρω καλά, φοβάσαι την οργή
των ιερών φιδιών που θα ψάξουν να σε βρουν
στα πέρατα του κόσμου, να σε τυφλώσουν
να σ' αφήσουν γυμνό στην άκρη του γκρεμού
να πέσεις χαμηλά, να φτάσεις πάλι κοντά μου
ένα ταιριαστό ζευγάρι στο βάθος της κόλασης -
αλλά όχι, θα κρυφτώ καλά μες το δάσος,
θα γίνω βρόγχος από κλαδιά, φύλλα σιδερένια κι' αγκάθια,
εχθρέ μου, βιαστικέ, επιπόλαιε,
που τίποτα δεν έχεις μάθει ακόμα από μένα
στο τέλος μου φαίνεται θα σου πιω εγώ το αίμα.

Γεωγραφία Κινδύνων, Αθήνα, 1994

από το ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ της "ΑΥΓΗΣ"(25/12/2012)
με ανθολόγο του Δεκεμβρίου 2012 την Τζίνα Πολίτη     
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: