Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Της Αγάπης / Δημοτικά τραγούδια (από το "Ποιητικό Ανθολόγιο" της "ΑΥΓΗΣ", 14/8/2012)

.............................................................






















Της Αγάπης

Όσα λουλούδια του Μαγιού (ματάκια, ματάκια)
Και φύλλα 'πό τα δέντρα (ματάκια μου γραμμένα)
Τόσα φλοράκια ξόδιασα κόρη μου για τ' εσένα
Δεν το 'ξερα, λεβέντη μου, που ξόδιαζες για μένα
Να γίνω γης να με πατείς, γιοφύρι να περάσεις
Να γίνω κι ασημόκουπα, να σε κερνώ να πίνεις
Εγώ να πίνω το κρασί κι εσύ να πλέγεις μέσα
Να ξεγλιστράς στα χείλη μου, να πέφτεις στην καρδιά μου
Να ιδείς τα φυλλοκάρδια μου, πώς τρέμουν για τε σένα
Πώς τρέμει η βέργα στο γιαλό, τ' αρνί στον μακελάρη
Έτσ' έτρεμε η καρδούλα μου, για σε το παλικάρι
                                                     
                                                                      ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ


Η νύχτα ώρες δεκατρείς, μόνο τις τρεις κοιμούμαι
Τις άλλες, τις υπόλοιπες, εσένα συλλογούμαι
Ξύπνα διαμάντι και ρουμπί κι αφρέ του μαλαμάτου
Κι έχω δυο λόγια να σου πω, του παραπονεμάτου
Όσ' άστρα είν' στον ουρανό και φύλλα στο Ευαγγέλιο
Τόσα καληνυχτίσματα αφήνω σε και φεύγω

                                                                  ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ

 

  από το "Ποιητικό Ανθολόγιο" της "ΑΥΓΗΣ"
με ανθολόγο του Αυγούστου Κωστή Θεοδωρόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια: