Κυριακή 29 Απριλίου 2012

"Άι αμ Χελλήν" του Τίμωνος του Μισανθρώπου (www.lifo.gr, 25.4.2012)


..............................................................

www.lifo.gr, 25.4.2012 | 

Άι αμ Χελλήν 

του Τίμωνος του Μισανθρώπου

Η Κατερίνα Μουτσάτσου αποφάσισε πως φτάνει πια με το να είναι μια μέτρια ηθοποιός. Θα γίνει κάτι άλλο, κάτι νέο και μοναδικό! Έγινε λοιπόν Χελλήν. Ελπίζω μόνο στα σούρτα φέρτα της στις ΗΠΑ να μην κάνει καμιά παρόμοια σκηνή στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί η διεθνής καριέρα θα μείνει ατελής. Παρακάτω θα διαβάσετε όλα όσα ξέχασε να πεί.





Hey! Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος. Ανέχομαι όμως οι εισφορές στα δημόσια ταμεία να είναι πολύ μικρότερες από το εφάπαξ που απαιτώ να μου καταβληθεί όταν συνταξιοδοτηθώ αν και αυτό τα οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη χρεοκοπία. Δεν είμαι κλέφτης αλλά εισέπραττα χωρίς ενδοιασμό παράνομα επιδόματα για αναπηρίες που άδειαζαν τα δημόσια ταμεία στερώντας πολύτιμούς πόρους. Επιπλέον διαμόρφωσα έναν πυλώνα στη σχέση κράτους-πολίτη με τον θεσμό του φακελακίου! Δεν πίνω ούζο γιατί προτιμώ πλέον το παλαιωμένο malt whiskey.

Δεν σπάω πιάτα γιατί πετάω πανεράκια με λουλούδια σε δευτεροκλασάτους άφωνους τραγουδιστές που με κάνουν να ξεχνάω τον πόνο μου, χρεώνοντας τουλάχιστον 10 ευρώ το καλάθι. Δεν λέω "ώπα!" στην καθημερινή μου ζωή γιατί έχω βρει άλλες μπούρδες του στυλ "δεν υπάρχει!" και "έλεος!" που ταιριάζουν περισσότερο με το υπερβολικό μου θυμικό.

Επιπλέον σίγουρα ξέρω τουλάχιστον έναν Νίκο, έναν Γιώργο -που είναι και μάλαμά- και έναν Γιάννη -που σπίτι χωρίς δαύτον δεν κάνει προκοπή. Μη λέμε και ανακρίβειες...

Η πατρίδα μου είναι δημοκράτία. Κληρονομική δημοκρατία για την ακρίβεια! Επινόησα τη βάση για ένα σύστημα διακυβέρνησης δι' αντιπροσώπων αλλά επειδή πέρασαν και κάποιοι αιώνες του έδωσα μια νέα διάσταση: ψηφίζω απόγονους πολιτικών οικογενειών γιατί δεν μπορεί, θα έχουν κάτι στα γονίδια που τους καθιστά ικανούς να πολιτεύονται. Οι Καραμανλήδες και οι Παπανδρέου μαζί με το Μητσοτακέικο κυριαρχούν για παραπάνω από μισό αιώνα στην πολιτική ζωή της χώρας μου και νέες οικογένειες έχουν μπεί πλέον δυναμικά όπως οι Βαρβιτσιώτηδες, οι Κεφαλογιάννηδες και οι Κωνσταντοπουλέοι...

Για βασιλεία μην ακούσω τίποτα γιατί αυτά είναι αναχρονιστικά συστήματα. Δεν σας κρύβω ότι τρελαίνομαι να κοροιδεύω τα άλλα ευρωπαικά κράτη που εξακολουθούν να έχουν αυτό το θεσμό. Έμενα μην τολμήσουν και μου πουν τίποτα γιατί όπως προείπα επινόησα τη δημοκρατία και το τερμάτισα το πολιτειακό σύστημα. 

Μιλάω και γράφω (ανορθόγραφα) Ελληνικά, κατά προτίμηση ΚΕΦΑΛΑΙΑ γιατί ταιριάζει με το μεσογειακό μου ταμπεραμέντο. Μιλάω επίσης και άλλες ξένες γλώσσες από ανάγκη γιατί πέρα από την Κύπρο η γλώσσα μου δεν με βοηθάει να συνεννοηθώ με κατοίκους άλλων χωρών. Αυτό σαφως και αποδεικνύει ότι είμαι πολύ πιο έξυπνος από τους άλλους λαούς γιατί όπως και να το κάνουμε κάπως πρέπει να το δικαιολογώ.

Την σημαία της χώρας μου θα την έραβα στο σακιδιό μου όπως κάνουν Βρετανοί και Αμερικανοί -και πολύ θα ήθελα να ήταν αρκετά trendy σαν σύμβολο για να το κάνω κι εγώ- αλλά αυθαίρετα θα ισχυριστώ πως η σημαία μου ανήκει παντού και δεν έχω δικαίωμα να την ιδιοποιούμαι. Έτσι! Γίνομαι δε έξωφρενών όταν μου τη μαγαρίζουν αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω δικάιωμα να καίω σημαίες άλλων κρατών σε δημόσιους χώρους και μπροστά από τηλεοπτικά συνεργεία. Σε ελευθερή χώρα ζούμε..

Η ελληνική κληρονομιά δεν έχει σύνορα. Και όταν λέω ελληνική κληρονομιά εννοώ την δημοκρατία, τις επιστήμες και τον πολιτισμό γενικότερα που αναπτύχθηκε πριν από 2500 χρόνια σε αυτή τη νοτιοανατολική πλευρά της Μεσογείου. Έκτοτε δεν έκανα και πολλά. Και αυτό κυρίως γιατί έφταιγαν οι άλλοι. Εισβολές από Ρωμαίους -που δεν σεβάστηκαν το copyright του ελληνικού πολιτισμού και τον καταχράστηκαν- Φράγκους, Άραβες, Σέρβους, Βούλγαρους και Οθωμανούς.

Εγώ όλη αυτή την περίοδο διατήρησα ένα καθαρότατο DNA αλλά άλλαξα θρησκεία και από το δωδεκάθεο ασπάστηκα τον Χριστιανισμό. Στο όνομα του οποίου έγιναν πολλά εγκλήματα αλλά δεν έχει τόση σημασία αφού έχω βάσιμες υποψίες πως είμαι ο περιούσιος λαός. Οι βασικές αρχές που επινόησα βέβαια έπαψαν να υφίστανται αλλά για κακή/καλή μου τύχη με υποδούλωσαν οι Οθωμανοί Τούρκοι και έτσι βρίσκω το καλύτερο άλλοθι για να χαλαρώσω και να σταματήσω να στρεσάρομαι από την πρόοδο των άλλων (βάρβαρων) ευρωπαικών λαών.

Και πάνω που μακαρίζω την τύχη μου, κάτι ακόμη καλύτερο συμβαίνει: Κείμενα γραμμένα στην αρχαία γλώσσα μου γίνονται η βάση ένος νέου ρευματος που αναγεννά το ενδιαφέρον στις ανθρωπιστικές σπουδές και την ανάπτυξη των Τεχνών. Έτσι λοιπόν με δεδομένο το οτι είμαι απόγονος αυτών που συνέγραψαν αυτά τα εξαιρετικά αρχαία κέιμενα μπορώ να τους τρίβω στη μούρη καθ' εκάστιν οτι σε εμένα χρωστάνε το όλο κονσεπτάκι του δυτικού πολιτισμού και να αφήσουν τα σάπια..

Και εάν εγώ χρωστάω τώρα λεφτά δεν είναι επειδή λόγω της οικογενειοκρατίας που ανέφερα παραπάνω, αναλάμβαναν την διαχείριση των οικονομικών ένα μάτσο άσχετοι, αλλά επειδή 'νταξ' μωρέ συμβαίνουν αυτά στην ελεύθερη αγορά που παρεμπιπτώντως εγώ έθεσα τις βάσεις και εδώ. Οπότε μην μου βγαίνετε κι από πάνω και με κριτικάρετε γιατί εγώ επινόησα και την κριτική σκέψη και τελευταία την συμπύκνωσα σε ένα  ατράνταχτο επιχείρημα που εμπλέκει κατανάλωση βελανιδιών..

Πιστεύω στην Ελευθερία και διαδηλώνω βροντοφωνάζοντας "να καεί το μπουρδέλο η Βουλή" κρατώντας κρεμάλες. Τι εννοείτε πως αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα; Ελευθερία έχουμε! Κάνω και λέω ό,τι θέλω! Και την πλήρη απαξίωση του συστήματος που ανοίγει δρόμους σε ακραία στοιχέια  και ιδεολογίες δεν τη φοβάμαι γιατί...εχμμμ..εεεεμμμ...είμαι Έλληνας! Σας κάλυψα και εδώ νομίζω!

Πιστεύω στη χαρά της ζωής! Επινόησα την Ελλάδα του Ζορμπά, το συρτάκι, το σουβλάκι με πίττα, τον φραπέ, τις μπουζουκλερί, το greek kamaki-που ενίσχυσε αποφασιστικά την βορειοευρωπαική υπογεννητικότητα όταν μεσουράνησε, να τα λέμε αυτά! Μπορώ να κολυμπήσω σε περισσότερες από Χ (συμπληρώστε τον αριθμό-ότι και να γράψετε μέσα θα πέσετε) χιλιάδες παραλίες που εγώ με τις επιλογές μου έχτισα αυθαίρετα και αρέσκομαι να βρωμίζω με αποτσίγαρα γιατί έτσι τις απόλαμβάνω ιδανικά. Τι; Δεν ξέρετε τι σημαίνει "αυθαίρετο"; Τι πάει να πεί δεν έχετε στις χώρες σας; Αφού οι Έλληνες διαμορφώσαμε τη Δύση αυτό πώς σας ξέφυγε; Να μην ξεχάσω πως παρότι καταπατώ δασικές εκτάσεις και αιγιαλούς, μην τολμήσει κανείς και ισχυριστεί πως δεν αγαπώ το εξαιρετικής ομορφιάς φυσικό περιβάλλον της πατρίδας μου και δεν το προστατεύω γιατί δεν θα τα πάμε καθόλου καλά!

Τα τόσα SUV μαρτυρούν το πόσο αγαπάμε εμείς οι Έλληνες την φύση που θέλουμε οχήματα ικανά να μας μεταφέρουν με ασφάλεια κοντά της. Όσο πιο κοντά γίνεται. Ακόμη και στο ένα μέτρο από εκεί που σκάει το κύμα. Αν ξέρατε πόσο καίει η άμμος θα με καταλαβαίνατε αλλά εσείς έχετε μόνο βρώμικα ποτάμια και παγωμένες θάλασσες..

Τέλος η οικογένεια για εμάς τους Έλληνες είναι ιερός θεσμός. Όχι σαν τους άλλους λαούς που αναπαράγονται σε λαχανόκηπους. Η οικογενειοκρατία που προανέφερα το αποδεικνύει πάλι περίτρανα! Για να καταλάβετε εμείς εδώ δεν έχουμε προβληματικές οικογένειες. Όλα δουλεύουν ρολόι. Ο σεβασμός ανάμεσα στον άντρα και στη γυναίκα είναι απόλυτος! Τα παιδιά μεγαλώνουν με το μάντρα "είσαι ο καλύτερος/η" και αυτό βγαίνει και στην ενήλικη ζωή τους. Έτσι λοιπόν μικροπαρανομούμε καθημερινά είτε στην οδήγηση είτε στον νόμο περι καπνίσματος - ακόμη και μέσα στο ίδιο το Κοινοβούλιο που μας τον επέβαλε!

Αυτό όμως δεν είναι τίποτα γιατί μια ζωή την έχουμε. Η παρανομία η κανονική, η απαράδεκτη, η κατακριταία προέρχεται κυρίως από αλλοδαπούς. Αυτά που λέει ο Σωκράτης οτι ο καθένας μπορεί να είναι Έλληνας με την καρδιά και το μυαλό του είναι... πώς να το πω... Ρομαντικά! Σας τα λέμε που και που για να σας καλοπιάνουμε (έτσι νομίζουμε) με αυτά που γράφτηκαν δυόμισι χιλιετίες πριν από τους προγόνους μας. Στην σύγχρονή επόχή το έχουμε λίγο εξειδικεύσει με απόψεις αγνών πατριωτών του στυλ "Έλληνας γεννιέσαι,δεν γίνεσαι"!

Όπως και να το κάνουμε εμείς είμαστε άλλης πάστας άνθρωποι και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε! Όλοι αυτοί οι ξένοι μετανάστες καταστρεφουν την κοινωνία μας. Ευτυχώς που τα δικά μας παιδια, τώρα που μεταναστεύουν με την κρίση, πάνε σε ανεπτυγμένες χώρες και μας κάνουν περήφανους που είμαστε Έλληνες! Γιατί είμαστε Έλληνες! Όχι Greeks! Έντάξει στην Επανάσταση του 1821 αποκηρύτταμε μετα βδελυγμίας το ειδωλολατρικό "Έλληνες" και προτιμούσαμε το πιο χριστιανορθόδοξο "Γραικοί" και έτσι μας καταχωρήσατε ως Greeks, Greques και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά πλέον δεν γουστάρουμε αυτή τη διπλή ονομασία!

Μας προσβάλλει βρε αδερφέ! Και απορούμε μάλιστα πώς και δεν διορθώνετε μόνοι σας ένα τέτοιο λάθος. Τι εννοείτε δεν το προσέξατε; Μα είμαστε το κέντρο του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: