Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

«Εφυγε» ο ηθοποιός Σοφοκλής Πέππας (http://www.ethnos.gr, 25/3/2012)

.............................................................

«Εφυγε» ο ηθοποιός Σοφοκλής Πέππας

Σε ηλικία 63 ετών έφυγε από την ζωή ο ηθοποιός Σοφοκλής Πέππας, μετά από πολύχρονη μάχη με την επάρατο νόσο.

 
O Σοφοκλής Πέππας είχε καριέρα πλούσια στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο.

 Στη μνήμη του...

Τώρα τα μάγια μου όλα σκορπιστήκαν
κι η δύναμή μου έχει θαμπώσει.
Τώρα, είναι αλήθεια, πρέπει εσείς
ή εδωπέρα να με φυλακίσετε,
ή να με στείλετε στη Νάπολη. Όμως
μια κι έχω ξαναπάρει το δουκάτο μου
και τον προδότη συχώρεσα αδελφό μου,
μη με κρατάτε με τα ξόρκια σας 
σ' αυτό το ερημονήσι - απ' τα δεσμά
με τ' αγαθά σας χέρια λευτερώστε με.
Πρέπει οι καλοπροαίρετες πνοές σας
τα πανιά μου να φουσκώσουν, αλλιώς πάει
κι ο σκοπός μου που 'χα να σας διασκεδάσω.
Τώρα δεν έχω ξωτικά να τα προστάζω,
Τέχνη για να μαγεύω, κι ως τελειώνω,
γεμίζω απελπισία - εκτός κι άν έρθει
να με συντρέξει η προσευχή, που ακόμη
και μες στο ίδιο το Έλεος τρυπώνει 
και μας λυτρώνει από τα κρίματα.
Έτσι, όπως θέλετε κι εσείς συχώρεση
στα σφάλματά σας, δώστε και σε μένα
με διάθεση καλή τη λευτεριά μου.

(Ο Επίλογος που απαγγέλλει ο Πρόσπερος στην "Τρικυμία" του Σαίξπηρ σε μετάφραση του Τάσου Ρούσσου - από την παράσταση του έργου στο "Ανοιχτό Θέατρο" του Γιώργου Μιχαηλίδη, στα 1987 - 1988).  

Θα σε θυμάμαι με αυτά τα λόγια παλιέ μου φίλε. Μαζί με το δάκρυ σου που τα στόλιζε. Έχε γεια...    




 


Δεν υπάρχουν σχόλια: