Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ένας αναγνώστης σχολιάζει τη στήλη του Στάθη (βλ. προηγούμενη ανάρτηση) Ο/Η ΣΠΥΡΟΣ Σ. έγραψε: (πριν 1 ώρα) (www.enet.gr)

................................................................

Ένας αναγνώστης σχολιάζει τη στήλη του Στάθη (βλ. προηγούμενη ανάρτηση)

Ο/Η ΣΠΥΡΟΣ Σ. έγραψε: (πριν 1 ώρα)
 
Σταθη, και σημερα τα λες σωστα (και θυμωμενα οπως αρμοζει στην περιπτωση τους) οπως επισης σωστα ειναι και οσα αναφερουν οι φιλοι σχολιαστες που οπως ολοι μας ζουνε αυτον τον ελληνικο κατηφορο που μας εβαλε η σημερινη Χουντα. Εγω απλως θελω να αναφερω κατι που εγινε προχθες στο σπιτι μου και μου εδειξε live αυτο που μας συμβαινει. 'Εφυγε' η παλια μας κουζινα κουρασμενη απο τον καθημερινο οικογενειακο πολυετη φορτο και την αντικαταστησαμε με μια καινουργια. Ηρθαν 2 παιδια απο την εταιρεια για να την εγκαταστησουν. 2 υπεροχοι νεοι ελληνες, δουλευταραδες και ευγενικοι. Καμμια σχεση με τους 'τεμπεληδες, λαμογια και κακους ελληνες' που μας θελει η θεωρια του ΓΑΠ και του αναπληρωτη πρωθυπουργου Μπενι. Οπως συνηθιζεται μιλαγαμε οσο εκεινοι εκαναν την δουλεια τους. Ο ενας μονος ακομη επαιρνε 700 ευρω και δουλευε απο το πρωι εως το βραδυ (πολυκαταστημα γαρ). Ο αλλος και παλιοτερος ηταν παντρεμενος αλλα χωρις παιδια και επαιρνε 750 (!) ευρω. Στην αφελη μου ερωτηση γιατι δεν εχει ακομη κανει παιδι, με κοιταξε σαν να ημουν ηλιθιος και μου ειπε απλα 'εσυ με 750 ευρω θα εκανες παιδι?'. Ενοιωσα πραγματικα ηλιθιος για την ηλιθια ερωτηση. Σημειωτεον και οι 2 ηταν αυτο που λεμε 'σπουδαγμενοι'. Και οι δυο αυτοι ανθρωποι ηταν ετοιμοι (οπως μου ειπαν) να φυγουν στο εξωτερικο μονιμα. 'Ευτυχως δεν εχουμε τοσο ισχυρους δεσμους (παιδια) για να μας κρατανε αλλο εδω', μου ειπαν. Εκεινη την στιγμη, το δελτιο ειδησεων στην τηλεοραση ελεγε για την εξοδο των τουρκικων πλοιων στο Καστελλοριζο. 'Κοιτα που τελικα θα παμε σε πολεμο με τους τουρκαλαδες' ειπα εγω. 'Να πανε να πολεμησουν αυτοι που μας κυβερνουν' μου ειπε ο αλλος, 'εγω παντως δεν θα πεθανω για αυτους'! Τοτε το καταλαβα οτι τα καταφερανε και μας διαλυσανε και σαν χωρα και σαν εθνος. Τα καταφερανε καλυτερα και απο τους οθωμανους και απο τους χιτλερικους. Σταθη, λυπαμαι που θα σε απογοητευσω αλλα δεν προκειται να γινει καμμια επανασταση. Απλα σιγα-σιγα οι νεοι μας που αποτελουν και το αιμα αυτης της χωρας θα τα μουτζωνουν και θα φευγουν για ξενα μερη. Εδω θα μεινουμε εμεις οι παλιοτεροι και οι 'νεοελληνες' πακιστανοι να μοιραζομαστε τα χαλια αυτης της χωρας και επειδη εγω δεν αισθανομαι πακιστανος μαλλον θα συνεχιζω την καθημερινη μου καταθλιψη ελπιζοντας μονο οτι καποια στιγμη θα εξαφανιστουν απο το προσκηνιο ολα αυτα τα μιασματα της πολιτικης που κατεφαγαν τις σαρκες της χωρας μου. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: